Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 01:47:18 MET DST

On 7 Jul 2001 00:15:17 +0200, alchemyx_at_uznam.net.pl (Michal Margula)
wrote in article <20010707001349.A5784_at_cerber.uznam.net.pl>:

> Napisałem do nich z ciekawości cyz można u nich uzyskać alias pocztowy.
> Dostałem odpowiedź twierdzącą wraz z konkretną ofertą cenową. Nadal
> uważasz, że " [...] trudno więc zarzucić firmie MS Ziółka czerpanie
> jakichś nieuczciwych/nieetycznych korzyści [...] " ?

        Nieuczciwe to nie jest. Domenę mają przecież legalnie, a i Ty, pisząc
do nich po znalezieniu ich adresu na stronie wiesz przecież, do kogo
zwracasz się z prośbą o taki alias.

        A czy jest nieetyczne... Zapewne nie bardziej, niż działalność osoby,
która założyła domenę tpsa.com i do której można napisać pod adres
<webmaster_at_tpsa.com> z prośbą o alias pocztowy w tej domenie.

Nina

--