Re: NASK - wymiana opinii

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 23:18:11 MET DST

"Pawel Wimmer" <pwimmer_at_www-mag.com.pl> wrote:
> No dobrze, ale dlaczego w formularzu NASK-u jest pole, w ktorym
> nalezy uzasadnic taka, a nie inna nazwe domeny?

Trzeba uzasadnić swoje prawo do posługiwania się nazwą domeny (pomijam
niezręczność sformułowania). Zarejestrowanie firmy pod nazwą taką jak
nazwa domeny wystarcza. Nie trzeba uzasadniać wyboru konkretnej nazwy,
w tym przypadku firma ms ziółka nie musiała spowiadać się dlaczego
chcą domenę microsoft.pl a nie microsoft-ziolka.pl. I pamiętaj, nie
wiemy pod jaką nazwą została zarejestrowana MS ziółka.

> Czy to znaczy, ze moga mi odmowic, jesli sie komus nazwa nie
> spodoba?

Nie, to oznacza, że mogą Ci odmówić jeśli nie dasz odpowiednich
papierów. Jeśli jednak dasz im papiery *muszą* zarejestrować, inaczej
możesz w sądzie domagać się (i wygrasz, jeśli papiery były dobre)
wypełnienia zobowiązań zawartych w ofercie.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Zaszłości historyczne. Rozszerzenie jest ważniejsze niż nagłówek.