Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Pawel Wimmer (pwimmer_at_www-mag.com.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 13:36:35 MET DST

"Wladyslaw Majewski" <wladek_at_majewski.pl> wrote in message

> PS. Pisząc na polip w znacżącym zakresie reprezentujesz swoje
> (internetowe z tytułu!) pismo, wydawcę, a szerzej - polskie
> dziennikarstwo techniczne. Czy naprawdę zależy ci na tym, by Cię
> postrzegano jako osobę zacietrzewioną, powtarzającą w kółko ten sam nie
> udokumentowany zarzut, nie słuchającą argumentów adwersarzy i nie
> podejmującą z nimi dyskusji?

Wladku, przeciez ja mowie wylacznie o ETYCZNEJ stronie calej sprawy. Sam
przyznajesz, ze Ziolka zastosowaly niezmaczny wybieg (byc moze lokalny
urzednik zarejestrowal firme, nie bardzo majac swiadomosc okolicznosci
spraw). Ja nie podwazam legalnosci dzialania NASK-u, ale caly czas
podkreslam to, ze wykladnia prawa nie moze byc sucha i rygorystyczna, bo
efekty moga byc oplakane, jak w tym przypadku.
Sama firme MS Ziolka uwazam za naciagacza, bo caly ten deal byl zrobiony w
jednym, jedynym celu - legalnego wejscia w posiadanie domen i
przehandlowania ich w jednym z dwoch mozliwych kierunkow - zyskania
znaczacej liczby wejsc lub oddania domen Microsoftowi Sp. z o.o. za spore
pieniadze. A oto argument za pierwszym rozwiazaniem:
"Licznik odwiedzin strony: 468586 od 03-11-2000r."
Ktoraz to firma sprzedajaca ziola uzyskalaby taki rezultat?!
Pawel