Odwoluje

Autor: Krzysztof Rakowski (k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 16:00:38 MET DST

Witam.

W moich postach z watku "NASK - jak myslicie c.d." napisalem m.in. "A ze
wiadomo, ze w NASKu pracuja kretacze to
czesto zdarza sie, ze domena sie moze Panu urzednikowi spodobac...".

Niniejszym chcialbym odwolac to, co napisalem. Piszac to opieralem sie na
ogolnie panujacej w Internecie opinii o NASKu oraz doswiadczeniach (wlasnych
lub osob, ktorym moge ufac).

Jednakowoz nie posiadam zadnych dowodow, ktorymi moglbym udowodnic swoje
stwierdzenie.

Poniewaz nie mam zamiaru procesowac sie w zwiazku z ta sprawa, na prosbe
Panow_z_NASKu odwoluje to co napisalem oraz przepraszam.

Chcialbym przy okazji zaznaczyc, ze piszac wspomniane posty wypowiadalem sie
wylacznie w swoim imieniu. Wszelkie firmy i organizacje, z ktorymi
wspolpracuje i ktore byly wymienione w adresie e-mail i/lub mojej sygnaturce
nie maja nic wspolnego z trescia moich wypowiedzi.

Pozdrawiam z nadzieja, ze... eee, nie moge napisac...

Krzysztof Rakowski