Re: Odwoluje

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_irc.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 16:50:08 MET DST

"Krzysztof Rakowski" <k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl> wrote in message
> Poniewaz nie mam zamiaru procesowac sie w zwiazku z ta sprawa, na prosbe
> Panow_z_NASKu odwoluje to co napisalem oraz przepraszam.

ej no! w ten sposob nigdy nie bedzie polskiej praktyki sadowej dotyczacej
ochrony dobr osobistych naruszanych w Usenecie i szerzej - w Sieci... ;-)
Przypomina mi to sprawe z ENSI
na pl.comp.security... hmm... tam sie tez posypaly odwolania i
przeprosiny - bron Boze nie nawoluje teraz do naruszen dobr osobistych osob
fizycznych i prawnych etc... no ale mialem juz nadzieje, ze bedzie jakies
orzeczenie w koncu... wszak jesli nie ma orzeczen sadowych moze to oznaczac
ze przepisow sie nie stosuje, a one istnieja jednak (chociazby art 23, 24,
43, 448 kc) ;-)
BTW - chetnie zapoznalbym sie z argumentacja adwersarzy *przedpiszcy*, ktora
sklonila do odwolania poprzednich postow. Zastanawiam sie czy sa zgodne z
duchem wywodow http://www.vagla.pl/d_o/do2.htm czy tez uzyto zupelnie innej
argumentacji.

--
Piotr VaGla Waglowski | vagla_at_vagla.pl | ICQ: 30733977