Re: Odwoluje

Autor: Glina (glina2_at_silesianet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 16:40:47 MET DST

> Niniejszym chcialbym odwolac to, co napisalem. Piszac to opieralem sie na
> ogolnie panujacej w Internecie opinii o NASKu oraz doswiadczeniach
(wlasnych
> lub osob, ktorym moge ufac).

LOL
To co , juz nawet wlasnej opinii wyglaszac nie mozna ?
Hehe .. teraz zostaje tylko czekac az Microsoft (nie ten od ziol ;) )
zacznie procesowac sie z 75% uzytkownikow ich systemow ktorzy w akcie
desperacji krzykneli "co za kretyn z tego billa".

Nie no .. podwojny ROTFL. No i wypada mi jeszcze dorzucic gratulacje dla
panow z NASKu(TM)

Pozdrawiam. Glina