Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 16:21:12 MET DST

Pawel Wimmer <pwimmer_at_www-mag.com.pl> wrote:
: Jesli firma handlujaca ziolkami przyjmuje nazwe Microsoft i zajmuje domeny
: com i com.pl,
A dlaczegoz by nie??? Zabronisz im??? Tak sie nazwali, wiec takie sobie
zarejestrowali domeny.

: to albo sa tam kompletni glupcy, albo niezli cwaniacy.
: Podejrzewam to drugie.
Tez mam swoja opinie. Ale jej nie ujawnie.:)

: Zas fakt, ze ktos w NASK-u te domeny zarejestrowal, budzi zdziwienie,
Dlaczego? Twoje zdziwienie budzi fakt, ze te domeny "microsoftowe"
zostaly zarejestrowane dla firmy Microsoft? Hmmm...

: nie podejrzenia. Bo kto uwierzy, ze urzednik zadajacy wyjasnien w przypadku
: Winampa nie reaguje w przypadku Microsoftu. Horror!
A skad wiesz, ze "nie zareagwal"? Byles tu i spogladales na proces
rejestracji tych domen? Nie. Prosciej byloby przede wszystkim zapytac.
Lecz ty wolisz na dzien dobry obszczekac ludzi nawet nie zastanawiajac
sie nad slusznoscia swoich wywodow. Smutne to troche. A poza tym, NASK
nie jest urzedem. Juz mnie nudzi przypoominanie tego faktu.

-Mirek