Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Pawel Wimmer (pwimmer_at_www-mag.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 11:43:38 MET DST

"Pablo" <beer_at_silesianet.pl> wrote in message
> .
> wlasnie otrzymalem maila w ktory pisze co nastepuje:
>
> Nazwa _winamp_ jest zastrzezonym znakiem towarowym.
> Prosimy o przedlozenie dokumentow potwierdzajacych prawo
> wnioskodawcy do nazwy domeny itd.
>
> co to k... ma byc? Dostal kiedys ktos z was cos takiego przy rejestracji
com
> 'ow?
> zaraz ide poczytac na stronie ICANN'u czy moga cos takiego zrobic....

Chwali sie NASK-owi, ale ja sie pytam w takim razie, kto zarejestrowal
domeny
www.microsoft.pl i www.microsoft.com.pl, gdzie siedzi jakas firma od ziolek,
a teraz bezczelnie i prostacko usiluje te domeny sprzedac.
Stalo sie to w drugiej polowie ubieglego roku.

--
Pawel Wimmer
Magazyn WWW - redaktor naczelny