Re: Numery miedzystrefowe.

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 11:33:50 MET DST

Osoba podpisana jako "Robert J. Wozny" <speedy_at_localhost.speedy.eu.org> w
art. news:87ae2npzex.fsf_at_dune.speedy.eu.org pisze:

> a czy zauwazyles w tle takie cos jak "strona tymczasowa" ?
> imho po prostu ktos na szybko zrobil "strone" - co dla mnie jest
> troche dziwne - mogli lepiej sie przygotowac ?

Gdybym robił "tymczasową", to na pewno nie w Wordzie, tylko w Notatniku.
Zwróć uwagę, że inne strony "tymczasowe" jednak mogą wyglądać lepiej.

> czy to jest wazne ? co ma Lech do problemu strony NOM'u ?

Jakbym zobaczył, jakich to lamerów w imieniu _mojej_ firmy zatrudniają...

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html