Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: jerzy szczudlowski (zwierzy_at_jedwab.net.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 13:03:57 MET DST

  Pawel Wimmer cast curse:
> Chwali sie NASK-owi, ale ja sie pytam w takim razie, kto zarejestrowal
> domeny
> www.microsoft.pl i www.microsoft.com.pl, gdzie siedzi jakas firma od ziolek,
> a teraz bezczelnie i prostacko usiluje te domeny sprzedac.
> Stalo sie to w drugiej polowie ubieglego roku.

A tak wogóle czy "Microsoft" nie jest zastrzeżonym znakiem handlowym
Microsoft Corporation w Polsce? Natomiast wątpie czy nazwa "WinAmp"
jest. Paradoks NASK'u? :-)
Zastanawia mnie jeszcze kwestia, co będzie, jeżeli najpierw zarejestruję
domenę a poźniej ktoś zarejestruje jej część jako nazwę handlową. Czy
domeny są wyjęte spod prawa?

--
.-|[ In the begining there was nothing, which exploded ]|-.