Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 19:11:11 MET DST

Osoba podpisana jako "Michal Zalewski" <lcamtuf_at_coredump.cx> w art.
news:Pine.LNX.4.33.0106221602030.23985-100000_at_dione.ids.pl pisze:
On Fri, 22 Jun 2001, Andrzej P. Wozniak wrote:

> jasmine_at_polbox.com w groups.google.com nie ma zadnych matchow, wiec nie
> do konca rozumiem o co chodzi? Natomiast jasmina_at_free.polbox.pl, czyli
> adres podany przez Experta, zwraca posty z 1999 z pl.soc.seks.towarzyskie
> od kobiety z Warszawy. Oczywiscie moge sie mylic.

Adresy ..._at_polbox.com i ..._at_free.polbox.pl to aliasy, za którymi stoi to
samo konto. Expert w 1997 r. podał konto jasmina, przez "A" na końcu. Była
to akcja jednorazowa. Żadnego postu z tego konta nie wysyłał.
Tymczasem we wrześniu 1999 r. jest konto jasmine, przez "E" na końcu! Teraz
widzisz różnicę? Rację masz tylko w tym, że w obu przypadkach było
..._at_free.polbox.pl

Post z 1997 r. już widziałeś, cytuję post z 1999 r.

<cytat>