Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 22:12:19 MET DST

"Michal Zalewski" <lcamtuf_at_coredump.cx> wrote
> Inna sprawa to to, ze pozniej 'Jasmine <jasmina_at_free.polbox.pl>' zniklo,
> zas na PSST zaczela postowac bardzo podobnie wypowiadajaca sie osoba,
> 'Jasmine <jasmine_at_free.polbox.pl>'. Podejrzewam, ze to dokladnie ta sama
> osoba, obejrzawszy kilka postow, nie mam pewnosci, ale tak czy tak i
> wszesniejsze i pozniejsze wcielenie Jasminy wydaje sie byc absolutnym
> zaprzeczeniem Experta, pisze z dial-upa w Wawie, itp.

Też pisywałem na przełomie 1999/2000 na psst (z innego konta, ale podpisane
moim imieniem i nazwiskiem), i miałem okazję spotkaś Jasmine osobiście,
wiele razy. Ostatnio widzieliśmy sie kilka miesięcy temu. Nie sprawdzałem,
co ma pod ubraniem, ale tak po wierzchu patrząc to bez wątpliwości kobieta.
I mieszka w Warszawie

Pozdrawiam

B.