Re: polaczenie modemowe - ktory dobry modem i dlaczego nie Zoltrix.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 09:58:55 MET DST

"Jacek Zapala" <jacek_at_it.pl> wrote

> Kup prawdziwy modem, nie przetwornik analogowo-cyfrowy zwany winmodemem.
> Może kiedyś będziesz chciał go użyć pod czymś innym niż windows?

101% racji. Ponadto "winmodem" zużywa czas procesora, a ten może Ci się
przydać np. do odtwarzania MP3 czy gry przez Internet (hm... przez zwykły
modem ? też się da ...)

> Polecam zewnętrzny US Robotics, taki kupiłem i nigdy nie żałowałem.
Kupiłem
> go jeszcze w czasach, kiedy nie było V.90 (miał x2). Potem go
zaflashowałem
> i z V.90 działa do dzisiaj.

kiedyś US Robotics (szczególnie Courier) były uznawane za najlepsze.
Zewnętrzny ma tę dodatkową zaletę, że można jednym przyciskiem zresetować
połaczenie - niezależnie od stanu komputera. Teraz tych modemów należy chyba
szukać pod marką 3Com.

B.