Re: Instalacja lacza 1 Mbit/s

Autor: Michal Zawada (zawada_at_ifactory.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 09:58:20 MET DST

Renata Ziółkowska wrote:

> Niedlugo zjawia sie u mnie panowie z TP SA
> i zaintaluja modem. O jakie dane mam ich pytac?

Rozumiem, ze Frame Rely ?
To wszystko zostawią na karteczce z protokołem przekazania modemu. Warto
spytac, czy router po ich stronie modemu obsługuje kompresję danych, mnie
sie nie udało dowiedzieć.

> Co bedzie mi potrzebne by zaprogramowac router
> (Cisco 1750) ?

Drugi komputer z kartą sieciową i zależnie od oprogramowania, jakie kupiłaś
z routerem, telnet, albo (niestety) windows.

> Renata

Michal Z.

--
"What are we going to do tomorrow, Brain ?"
"Same thing we always do, Pinky...Try to take over the world!"