Re: polaczenie modemowe - ktory dobry modem i dlaczego nie Zoltrix.

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_it.pl)
Data: Mon 11 Jun 2001 - 18:50:25 MET DST

In article <9g2rla$1rd$1_at_news.tpi.pl>, Pepone wrote:
> Witam.
>
> Od kilku lat jestem posiadaczem modemu ZoltrixSpirit (PCI) i dopoki nie
> chcialem zrezygnowac z uslug jedynego slusznego dostawcy internetowego -
> TPSA - wszystko bylo w miare w porzadku. Gdy jednak przejzalem na oczy i
> dostrzeglem istnienie innym dostawcow (Netia, CoolNet, MediaCall, Rubikon)
> zaczely sie schody. Modem po wybraniu numeru negocjuje polaczenie i
> przewaznie nie przechodzii do weryfikacji hasla. Prawidlowo udaje sie
> srednio 1 na 5 polaczen, a jak juz sie uda to na szczescie nie ma dalszych
> [...]

Kup prawdziwy modem, nie przetwornik analogowo-cyfrowy zwany winmodemem.
Może kiedyś będziesz chciał go użyć pod czymś innym niż windows?
Polecam zewnętrzny US Robotics, taki kupiłem i nigdy nie żałowałem. Kupiłem
go jeszcze w czasach, kiedy nie było V.90 (miał x2). Potem go zaflashowałem
i z V.90 działa do dzisiaj.

        Jacek