Re: polaczenie modemowe - ktory dobry modem i dlaczego nie Zoltrix.

Autor: Pepone (pepone_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 12:32:04 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości
> "Jacek Zapala" <jacek_at_it.pl> wrote
> mam
Omen
> 56I

> 101% racji. Ponadto "winmodem" zużywa czas procesora, a ten może Ci się
> przydać np. do odtwarzania MP3 czy gry przez Internet (hm... przez zwykły
> modem ? też się da ...)

Pewnie, ze sie da i to jak :-) ? Lacze CoolNetu zapenia taki transfer z
BattleNetem, ze mozna to uznac tylko za cud.

> Kupiłem
> zaflashowałem

Sprawa jasna. Biore modem US Robotisc, tylko dlaczego zewnetrzny? Jakie ma
on zalety? Praca bez wlaczonego komputera mnie w zasadzie nie interesuje
wiec widze tylko jego wady - cena i dodatkowe miejsce.

Co dalej radzicie?

Pepone