Re: Jakie transfery w Chello kablowym?

Autor: Krzysztof Kowalik (borys_at_borys.eu.org)
Data: Sat 02 Jun 2001 - 15:57:57 MET DST

Robert na pl.internet.polip:
>Skoro ograniczają (podobno na modemie) transfer do 0,5 to teoretycznie nie muszą
>dawać szybszych kart bo i tak ich nikt nie wykorzysta. Ja podejrzewam, że u
>mnie, przez pomyłkę jakiegoś admina zdjęto to ograniczenie i stąd te transfery.
>U kilku innych osób też było podobnie.

Problem w tym, że nie można się od nich (Chello) dowiedzieć nic na temat
struktury sieci, nie można dostać normalnego kontaktu z jakimś administratorem
(czyli, coś innego niż serwis_at_chello.pl), etc.

Ale dziwi mnie to o tyle, że przecież oni wszystko mają w centrali. I wszystkim
zajmują się ludzie stamtąd. I dlatego trudno mi uwierzyć w selektywną pomyłkę.
Chyba, że to jednak jest inaczej rozwiązane.

--
Krzysztof Kowalik KK7036-RIPE <http://www.borys.eu.org/>