Re: Jakie transfery w Chello kablowym?

Autor: Krzysztof Kowalik (borys_at_borys.eu.org)
Data: Sat 02 Jun 2001 - 15:51:28 MET DST

Bronek Kozicki na pl.internet.polip:
>Zdumiewające. Przyszedł taki nie-wiadomo-skąd (no, chyba że wiadomo bo można
>sprawdzić w nagłówkach ;) , pisze takie rzeczy że po prostu ROTFL, a na
>koniec okazuje się, że być może wcale się nie pomylił ;-)

To, prawdodpodobnie, wina faktu, że mnie również wydawało się nieprawdopodobne
aby administratorzy Chello 'zapomnieli' ograniczyć ruch. I to tylko dla jednego
miasta (?). A wszyscy znajomi, którzy korzystają z usług Chello dostali te
D-Linki, które nijak nie chcą być 10/100.

Cóż. Każdemu może zdarzyć się pomyłka. :)

>A jeszcze ciekawsze, że "administratorzy" Chello dopiero po jakimś czasie
>się połapali.

A tym wcale nie jestem zdziwiony.

--
Krzysztof Kowalik KK7036-RIPE <http://www.borys.eu.org/>