Re: Jakie transfery w Chello kablowym?

Autor: Robert (rr4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Jun 2001 - 13:59:45 MET DST

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał w
wiadomości

> cóż, mogę tylko pogratulować, i jednak przeprosić... jestem tylko mocno
> zdziwiony, że Chello wycięło taki numer, skoro od początku twierdzili, że
> oferują 0.5Mbps. Może zresztą nie powinienem być.

ok.
Skoro ograniczają (podobno na modemie) transfer do 0,5 to teoretycznie nie muszą
dawać szybszych kart bo i tak ich nikt nie wykorzysta. Ja podejrzewam, że u
mnie, przez pomyłkę jakiegoś admina zdjęto to ograniczenie i stąd te transfery.
U kilku innych osób też było podobnie.
Szkoda, że tak nie jest częściej.

pozdr. Robert