Szczyt spamerstwa

Autor: Andrzej Iwanek (andyiv_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 03:13:15 MET DST

dostalem od firmy RPROMEDIA.PL spam w postaci zalaczonej nizej :
- sorry dlugie - ale nie koniec. (prosze na koniec)
DOSKONAŁY UPOMINEK DLA TWOICH KLIENTÓW
 <ciach> </ciach>

lub wysłać e-maila: cd_at_promedia.pl
----------------------------

po mojej odpowiedzi, ze jest to - cytuje: "nie jest to zadna informacja
jednorazowa, tylko spam. A ze spam w wykonaniu
firmy jest dla mnie szczytem chamstwa, to znacie Panstwo (duza litera
nie na
miejscu) moje zdanie o sobie.
bez pozdrowien"
dostalem taka odpowiedz::"itam Pana
(duza litera z grzecznosci i dobrego wychowania na miejscu!)

Nie poczuwam sie do roli "spamera". Wedlug mojej definicji spam jest to
nachalnie wysylany list reklamowy. Poniewaz list zostal wyslany do Pana
po
raz pierwszy nie ma mowy o spamie.

Co do wysylki listu reklamowego droga elektroniczna:
Jest to obecnie najtansza forma promocji firmy i wiele przedsiebiorstw
ja
stosuje. Z drugiej strony jestem zdania, ze lepiej otrzymac kilka listów

droga elektroniczna niz taka sama ilosc w wersji papierowej.
Od e-mailingu nie jestesmy w stanie sie odciac, tak samo jak musimy
zaakceptowac tony przesylanych reklamówek, ulotek, broszur, reklamy w
telewizji, itd.

Co do szczytu chamstwa:
Byc moze Pan sie obraca w innych realiach, lecz wedlug mnie bylbym w
stanie
przytoczyc znacznie powazniejsze "wystepki" (w Pana rozumieniu) których
prawdopodobnie Pan nigdy nie nazwalby tym okresleniem.

Kolejna uwaga:
Zawodowi spamerzy (a tacy jak wiadomo sa) ciesza sie z kazdej odpowiedzi
na
wyslana korespoindencje. Swiadczy to o zywotnosci danego adresu.

I na koniec:
Na koncu wyslanej przez nas odpowiedzi bylo przeproszenie osób, które
otrzymaly nasza informacj, a stanowi ona dla nich "zasmiecanie
skrzynki".
Krótko, grzecznie kulturalnie

Pozostaje w nadzei, ze list który wyslalismy Panu poprzednio byc moze
kiedys
sie przyda i skorzysta Pan (lub Pana Firma) z naszej oferty. Mysle, ze w

zwiazku z wymieniona korespondencja bede Panu w stanie zaproponowac
upust.

Z pozdrowieniami (tego nauczylem sie jeszcze w przedszkolu, a moze nawet
zlobku)

Jaroslaw Miazek

(bez ciach)

czyli poczta elektroniczna jest krootko moowiac przznaczona do
jednorazowych wiaomosci otrzymywanych od coodownych firm, ktoore sa
madre, tylko ja niepotrzebnie pyszcze, ze mooj modem booczy ;((
z pozdrowieniami dla groopy
Andrzej I.