Re: Szczyt spamerstwa

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Thu 17 May 2001 - 03:12:03 MET DST

In article <3B0325AA.9A26E86F_at_box43.gnet.pl>, Andrzej Iwanek
<andyiv_at_box43.gnet.pl> wrote:

> czyli poczta elektroniczna jest krootko moowiac przznaczona do
> jednorazowych wiaomosci otrzymywanych od coodownych firm, ktoore sa
> madre, tylko ja niepotrzebnie pyszcze, ze mooj modem booczy ;((
> z pozdrowieniami dla groopy

Wydaje mi sie, ze chyba jedynym wyjsciem bylby publiczny pregiez firm,
ktore takie taktyki stosuja... Ja rozumiem jesli ktos zalozyl sobie
darmowe konto i zaakceptowal regulamin, ze mozna mu wysylac maile - taki
koszt konta darmowego (BTW czy czasem w Twoim przypadku tak nie bylo?)
ale moj adres nie jest darmowy! Nie zgadzalem sie na przyjmowanie
'jednorazowych reklam' od przypadkowych firm!

Moze czas wziac sie jakas grupa w kupe i zrobic www.spamerzy.pl czy cos
takiego, gdzie publikowana bylaby lista 'listow spamowych' wraz z
namiarami? Moze wtedy firmy te zaczna sie obawiac, ze ktos wkurzony
zmailbombuje ich skrzynki, ktorych adresy zostana tam publicznie podane
i zastanowia sie nad ta forma reklamy?

Mnie taka forma wkurza tak samo jak znajdowanie codziennie pod moimi
drzwiami stosu papierowych smieci, a w mojej skrzynce na listy tak samo.
Skuteczna reklama, to fakt. Nie korzystam z uslug firm, ktore mi
wysylaja spam, ani papierowy, ani emailowy i odradzam je znajomym. Moze
wreszcie te firmy zrozumieja ze jedna niezadowolona osoba powie 10, a
zadowolona 2-3, wiec moze warto robic cos z czego klienci beda
zadowoleni :/.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net