Re: "300.000 adresów e-mail z Polski i Europy."

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Fri 11 May 2001 - 14:21:58 MET DST

Filip Rembiałkowski <filip_at_kolmet.com.pl> wrote:

[...]
> Dlatego, że zamieszczenie mojego telefonu w ogłoszeniu
> to nie to samo, co zgoda na jego publikację przez firmy/osoby trzecie.

Przeciez jest juz opublikowany. Jak to sobie wyobrazasz - dajesz
ogloszenie i kazdy kto je przeczytal jest obowiazany je zniszczyc albo
utajnic? Przeciez moze dac gazete innemu, moze ja wypozyczac, moze ja
przepisac, wyrzucic (i ktos znajdzie). MOze tez powtorzyc sasiadom, wyslac
znajomym emailem, itp. Wszystko z tym moze (uwazajac na ew. prawa
autorskie).

> A niech sobie kataloguje, byle przetwarzał je zgodnie z prawem.
NO i wlasnie to jest zgodne.

[...]
> no sorrrrry... nie wmówisz mi, że ludzie dają ogłoszenia i piszą newsy
> dla celów propagacji własnych danych osobowych.

Nie, ale robia to z wlasnej woli i z konsekwencjami.

A jak lata na lotni, to zeby sie zabic? NIe, ale na wlasne ryzyko, nikt go
nie zmusza.

Pozdrawiam
Dariusz Margas

--
ATCOM Spolka Akcyjna  tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Samoobslugowe serwery wirtualne http://www.komrel.net