Re: "300.000 adresów e-mail z Polski i Europy."

Autor: Filip Rembiałkowski (filip_at_kolmet.com.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 13:44:04 MET DST

Samotnik wrote:

> A dlaczego nie???

Dlatego, że zamieszczenie mojego telefonu w ogłoszeniu
to nie to samo, co zgoda na jego publikację przez firmy/osoby trzecie.

> Przecież jeśli ktoś już udostępnił dane publicznie, to musi się liczyć z
> tym, że ktoś to w jakiś sposób zakataloguje.

A niech sobie kataloguje, byle przetwarzał je zgodnie z prawem.

> Tak jest niestety, że albo prywatność, albo popularność. :)

no sorrrrry... nie wmówisz mi, że ludzie dają ogłoszenia i piszą newsy
 dla celów propagacji własnych danych osobowych.

Filip