Re: "300.000 adresów e-mail z Polski i Europy."

Autor: Marek Fetliński (marfet_at_bigfoot.com)
Data: Sat 12 May 2001 - 19:33:27 MET DST

:[<darecki_at_wytnij.sobie.to>]:[11 May 2001 12:21:58 GMT]:
> Przeciez jest juz opublikowany. Jak to sobie wyobrazasz - dajesz
> ogloszenie i kazdy kto je przeczytal jest obowiazany je zniszczyc albo
> utajnic?

czyli uważasz, że skoro dałem ogłoszenie: ,,kupię pralkę w kolorze
seledynowym'' to możesz sobie do mnie zadzwonić i powiedzieć: ,,słuchaj
facet, mam cool wazonik w zielonym kolorze - może kupisz, będzie pasował do
pralki''? Ew. możesz odsprzedać mój tel. hurtownikowi AGD, bo skoro kupuję
pralkę to i lodówka mi się przyda?
Jeżeli podaję adres na stronie, którą przytrafiło mi się stworzyć, lub
wysyłając coś na którąkolwiek z grup, to po to by można było się ze mną
skontaktować w sprawie tejże strony, lub dyskusji, w której brałem udział, a
nie po to by zaproponowano mi kasetę, która ,,chodzi i uwodzi'', feromony,
weekend w hotelu czy insze badziewie.
Elementarne.

Pozdrawiam
         -- /mf/