"300.000 adresów e-mail z Polski i Europy."

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 15:07:04 MET DST

Dostałem właśnie spama na adres bynajmniej nie prywatny, w którym zawarte
były między innymi następujące słowa:

"Wszystkie bazy danych zawierają tylko takie adresy, które opublikowane zostały
na stronie internetowej wraz ze znacznikiem mailto:"
(...)
"Z pozdrowieniami,
Redakcja Serwisu Informacja Polska"

pytania:
- czy jeśli stworzę stronę WWW w której zamieszczę czyjś adres wraz ze
  znacznikiem mailto: to staje się on adresem publicznym i można go włożyć
  legalnie do spamlisty?
- czy archiwa grup dyskusyjnych nie zawierają adresów postujących wraz ze
  znaczkikami mailto: ?
- co to jest "Redakcja Serwisu Informacja Polska" i na jakie abuse mam pisać?

--
All eyes see the figure of the wizard
As he climbs to the top of the world