Re: "300.000 adresów e-mail z Polski i Europy."

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 18:10:39 MET DST

Jacek Popławski wrote:

> - czy jeśli stworzę stronę WWW w której zamieszczę czyjś adres wraz ze
> znacznikiem mailto: to staje się on adresem publicznym i można go włożyć
> legalnie do spamlisty?
> - czy archiwa grup dyskusyjnych nie zawierają adresów postujących wraz ze
> znaczkikami mailto: ?

Już było - firma ta popełnia nadużycie (jak każda spamernia)

> - co to jest "Redakcja Serwisu Informacja Polska" i na jakie abuse mam pisać?

Na http://www.falcom.pl/firma.htm jest wszystko o firmie.

Poza tym:

%nslookup www.falcom.pl
Server: dns2.tpsa.pl
Address: 194.204.152.34

Non-authoritative answer:
Name: falcom.pl
Address: 212.191.128.70
Aliases: www.falcom.pl

i następnie

http://www.ripe.net/cgi-bin/whois?query=212.191.128.70

Ja bym się nie wahał zgłosić sprawy do prokuratury -firma narusza ustawę
i jeszcze za to bierze pieniądze.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *