Re: "300.000 adresów e-mail z Polski i Europy."

Autor: Michal Pasternak (doc.NOSPAM_at_safenet.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 19:35:46 MET DST

Jacek Popławski wrote:
[cut]
> - czy jeśli stworzę stronę WWW w której zamieszczę czyjś adres wraz ze
> znacznikiem mailto: to staje się on adresem publicznym i można go włożyć
> legalnie do spamlisty?

Legalnie nie wiem, ale zawsze mozesz dac cos w stylu (wszedzie ostatnio
widuje):

Tylko sadze, ze do tego mozna opracowac spokojnie skrypcik, ktory zrobi z
tego adresy email.

> - czy archiwa grup dyskusyjnych nie zawierają adresów postujących wraz ze
> znaczkikami mailto: ?

Vide e-maile ustawiane na:

        look_at_at.signature

itp.

> - co to jest "Redakcja Serwisu Informacja Polska" i na jakie abuse mam
> pisać?

Polecam rowniez grupe alt.kill.all.the.spammers (czy jakus tak).
Kompetentni, zaprawieni w bojach ;)
Sam sie z raz udzielilem ...

--
Michal Pasternak