Re: Proxy czy ploxy

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 11:15:38 MET DST

On Sun, 6 May 2001, Paul Radetzky wrote:

>+ Sa przypadki, ze duze sieci udostepniaja cholera wie dlaczego
>+ PUBLICZNIE swoje proxy. [...]
>+ Bardzo mnie ciekawi stytuacja prawna takiego proxy. [...]
>+ a moze po prostu olewaja to, a gdy zobacza ze ktos sie na
>+ takiej brameczce zadomowil, wowczas sla tylko notki do abuse i
>+ pzrygotowuja pozew w zwiazku z (tadaaa!) "WLAMANIEM" (ooooh!).
[...]
>+ ale i z drugiej strony to i wymierna strata w postaci zajecia
>+ kosztujacego cos tam lacza.

 W kwestii formalnej: czy donosy na piszących oprogramowanie
freeware, udostępniajacych feed news, darmowe informacje
na WWW (login i password powinno być... !) itp. też składasz ?
 Straty ponoszą jak jasny gwint... należy im się... :>
 No i czy jeden z drugim już kiedyś cię (lub kogoś) podał do
sądu, bo ja tego freewaru mam "jak mrówków" a nie zapłaciłem... ;)

 Pozdrowienia, Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.