Proxy czy ploxy

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 10:17:06 MET DST

    Sa przypadki, ze duze sieci udostepniaja cholera wie dlaczego
PUBLICZNIE swoje proxy. Efekt milutki, full wypas z USA czy z jakiejs
Sri Lanki, ale etycznie - gowno. W takich wypadkach czasem, gdy bylo
mi jakiejs mniejszej firemki szkoda, wysylalem delikatna notke do
atmynystratorow czy sa frajerami czy wspanialomyslnymi rozdawaczami
megalacz z zagranica ktorzy az sikaja z radosci na propozycje
wykorzystania ich... mozliwosci... dla dobra wspolnego. Zabawne.
Czasami orientuja sie i po 24 godzinach bez odpowiedzi nagle proxy
przestaje byc publiczne :))) ale w innych przypadkach mija miesiac i
odpowiedzi NI MA a proxy dalej jest publiczne.
  Bardzo mnie ciekawi stytuacja prawna takiego proxy. Czy to znaczy ze
"nasze lacza sa otwarte dla wszystkich", a moze "gowno nas jeden dupek
obchodzi", a moze po prostu olewaja to, a gdy zobacza ze ktos sie na
takiej brameczce zadomowil, wowczas sla tylko notki do abuse i
pzrygotowuja pozew w zwiazku z (tadaaa!) "WLAMANIEM" (ooooh!).
Co prawda to takie wlamanie jak przejscie na skroty przez czyjas
posesje, ale i z drugiej strony to i wymierna strata w postaci zajecia
kosztujacego cos tam lacza.

 P.S. Nie nie podam sami szukajcie. A nie podam dlatego ze tak
naprawde to to co napisalem na gorze to wcale nie ja to mi sie tylko
PRZYSNILO i opisalem, bo gdyby to byla prawda to zaraz jakis
niedowartosciowany zakompleksiony moglby mnie ganiac po sadach.

P.S. 2 Czy jest mozliwosc KUPIENIA od kogos po jakiejs _przyzwoitej_
cenie dostepu do bramki / proxy, tak by nie bylo to cholerne
partyzanctwo ale normalne korzystanie jako pelnoprawny usher?

P.S. 3 Czy sa w Polsce jakiekolwiek proxy ktore pozwalaja na proxy
chain, to znaczy no wiecie, nie wiem jak to technicznie opisac, chodzi
mi o to by nakierowac jakiegos publicznego polskiego znanego np. na
jakis fajny publiczny proxy w Niemczech w duzej sieci.

P.S. 4 O ile wiem w Polpaku lacze do Niemiec przez Poznan jest
KILKA razy szybsze (przynajmniej teoretycznie) od tego do hameryki..
Czy sa jakies metody do wymuszania biegania moich pakiecikow przez ta
lacze? (poza szukaniem niemieckiego proxy...)

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
< But never is a promise and you can't affor to lie, wiec uwazaj,