Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 12:31:52 MET DST

smarkacz wrote:
> działał. Ale teraz wyobraź sobie, że ja, jako typowy niekompetentny
> admin chcę sobie zarejestrować wsp.krakow.pl - wpisuję więc obsługę
> tej domeny u siebie, po czym przystępuję do rejestracji. Oczywiście
                               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> nie udaje mi się, ale nie kasuję obsługi - efekt: moi użytkownicy nie
  ^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^
> widzą wsp.krakow.pl. Można powiedzieć, że to mój i ich problem,
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

czyli w 100% poprawnie. Skoro domena jest niezarejestrowana, to
nikt nie ma prawa jej widziec. Jej obsluga moze sie zajmowac i
20 serwerow, ale do zadnego nie da sie dojsc idac od root
serverow. I prawidlowo, bo domena NIE JEST ZAREJESTROWANA.

W momencie rejestracji , czyli wpisania tego nameserwera w
strukture DNS, z kopyta zaczyna dzialac. Jakby serwer
byl nieskonfigurowany, to zapytania na niego by trafialy
ale nie odpowiadalby. Zreszta to juz chyba 3 razyw wytlumaczone bylo.

--
[ Tomasz Torcz               |         karolcia rules ;)         ]
[ zdzichu_at_irc.pl             | http://fordon.pl.eu.org/~zdzichu/ ]