Re: Proxy czy ploxy

Autor: Marek Iwanejko (miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 12:43:35 MET DST

Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:

> P.S. 3 Czy sa w Polsce jakiekolwiek proxy ktore pozwalaja na proxy
> chain, to znaczy no wiecie, nie wiem jak to technicznie opisac, chodzi
> mi o to by nakierowac jakiegos publicznego polskiego znanego np. na
> jakis fajny publiczny proxy w Niemczech w duzej sieci.

To się nazywa hierarchia a nie chain. Zależy to wyłącznie
od ACeeLi i polityki forwardowania zapytań na poszczególnych serwerach
w3cache...czyli od ich adminów.

> P.S. 4 O ile wiem w Polpaku lacze do Niemiec przez Poznan jest
> KILKA razy szybsze (przynajmniej teoretycznie) od tego do hameryki..

Niewiele wiesz :(
Masz na myśli przepustowość łączy czy rtt do konkretnej sieci
(jakiej, bo też ma znaczenie)?

> Czy sa jakies metody do wymuszania biegania moich pakiecikow przez ta
> lacze? (poza szukaniem niemieckiego proxy...)

Chodzi Ci o wymuszenie określonej trasy na routerach? Jeśli są
dobrze skonfigurowane to nie.

pozdr,
 m.