Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Przemek Galczewski (sako_at_infinity.waw.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 11:20:05 MET DST

Adam Kułagowski wrote:

> trashcan man, napisał(a):
> Policz sobie szybko co jest bardziej kosztowne - nauczenie ludzi obslugi
> systemu zgola innego od Windowsow czy nacisniece przycisku reset co 3 dni?

Jasne, a niedlugo jak bedziemy chcieli wejsc na Onet czy WP (*) i nie serwer
nie bedzie odpowiadal, bedzie znaczylo, ze to normalne, bo sie wlasnie bootuja
Dla mnie transmisja 24h/dobe oznacza w przypadku BB uptime wiekszy niz czas
trwania programu. Inaczej nalezy cos zmienic, np adminow lub sprzet. Przy
oplatach 10000PLN za jeden dzien transmisji nie rozumiem argumentow w stylu ze
musieli by zatrudnic admina czy nauczyc sie Linuxa ... 24h/dobe to 24h/dobe
ps: jesli zatrudnienie admina przeracza budzet, zawsze mozna zrobic dodatkowe
glosowanie teleaudio: "czy chcesz, zeby przerywac transmisje co 3 dni na kilka
minut?" i beda fundusze ;-)

* - nazwy przypadkowe i w przypadkowej kolejnosci :-)

--
Pozdrawiam, Przemek SAKO Galczewski
Synthetic Artificial Killing Organism  *  Linux registered user:115344