Re: Proxy czy ploxy

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 13:10:48 MET DST

Paul Radetzky wrote:

> Sa przypadki, ze duze sieci udostepniaja cholera wie dlaczego
> PUBLICZNIE swoje proxy. Efekt milutki, full wypas z USA czy z jakiejs
> Sri Lanki, ale etycznie - gowno.

Czy chciałbyś znowu poustawiać ludzkość po swojemu? Co Cię za
przeproszeniem obchodzi, że jakaś firma stawia publiczne proxy?

> W takich wypadkach czasem, gdy bylo
> mi jakiejs mniejszej firemki szkoda, wysylalem delikatna notke do
> atmynystratorow czy sa frajerami czy wspanialomyslnymi rozdawaczami
> megalacz z zagranica ktorzy az sikaja z radosci na propozycje
> wykorzystania ich... mozliwosci... dla dobra wspolnego. Zabawne.

Robin Hood?

> przestaje byc publiczne :))) ale w innych przypadkach mija miesiac i
> odpowiedzi NI MA a proxy dalej jest publiczne.

Nie dziwię się. Jeśli ma być z założenia publiczne, to co w ogóle mieli
odpowiedzieć?

> Bardzo mnie ciekawi stytuacja prawna takiego proxy. Czy to znaczy ze

Jaka sytuacja prawna? Powtarzam - jaka "PRAWNA"?

> pzrygotowuja pozew w zwiazku z (tadaaa!) "WLAMANIEM" (ooooh!).

Mania prześladowcza?

> P.S. 2 Czy jest mozliwosc KUPIENIA od kogos po jakiejs _przyzwoitej_
> cenie dostepu do bramki / proxy, tak by nie bylo to cholerne
> partyzanctwo ale normalne korzystanie jako pelnoprawny usher?

Tak.

> P.S. 3 Czy sa w Polsce jakiekolwiek proxy ktore pozwalaja na proxy
> chain, to znaczy no wiecie, nie wiem jak to technicznie opisac, chodzi
> mi o to by nakierowac jakiegos publicznego polskiego znanego np. na
> jakis fajny publiczny proxy w Niemczech w duzej sieci.

Tak.

> Czy sa jakies metody do wymuszania biegania moich pakiecikow przez ta
> lacze? (poza szukaniem niemieckiego proxy...)

ZTCW nie.

Nie kieruję na konkretne firmy, bowiem "nie podam dlatego ze tak
naprawde to to co napisalem na gorze to wcale nie ja to mi sie tylko
PRZYSNILO i opisalem, bo gdyby to byla prawda to zaraz jakis
niedowartosciowany zakompleksiony moglby mnie ganiac po sadach".

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *