Re: IPartners czy NASK ?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 14:20:34 MET DST

Dnia 29 Apr 01 o godz. 4:10, Leon napisal(a):

> Mam w pracy IPartners 2Mb. Zagraniczne serwery chodza jak burza! Dla
> przykladu moge sie przejsc po firmie i spokojnie robic update z witryny
> windowsupdate. microsoft.com.

To chyba IPartners oprocz szybkich lacz ma jakas cudowna wlasciwosc
zmuszania serwerow z domeny microsoft.com do poprawnej pracy ;->, bo z
moich doswiadczen wynika ze niestety niezaleznie od operatora i jakosci
laczy (m.in. POL34, Formus) te serwery po prostu sie totalnie nie
wyrabiaja... Z reguly jest tak, ze dziala wszystko poza *.microsoft.com...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl