Re: IPartners czy NASK ?

Autor: Sebastian Musialik (SebastianMusialik_at_cplus.com.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 12:04:06 MET DST

Pawel Bajorek wrote:

> witam
> korzystam z lacza do internetu via NASK i TPSA ale z roznych przyczyn sa
> one niewystarczajace, nie mam natomiast doswiadczenia jesli chodzi o
> funkcjonowanie Internetu via IPartners. Co sadzicie, czy dla polaczen do
> Internetu zlokalizowanych glownie POZA Polska lepsze byloby lacze przez
> IPartners (czyli EBONE) czy raczej upgrade lacza do NASK (czyli Telia).
> pozdrawiam i licze na rozsadne argumenty od zorientowanych w temacie

Mam od 2 miesiecy Ipartenrs 2Mb. Chodzi bardzo ladnie. Coprawda mieli
juz dwie wpadki ( pady routera) ale ogolnie jest OK. IPartners posiada
wlasne lacza "na swiat" i caly ruch routuja inteligentnie a nie
przepychaja calosc do polpaku. W porownaniu z Polpakiem nieba a ziemia !
Dodam jeszcze, ze mam siec prawie na 400 stacji i wszytkie uzywaja
internetu.

--
Pozdrufka
Sebastian Musialik