Re: Brak lacznosci ze swiatem. ping www.cnn.com = 100% utraconych pakietow

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 22:25:26 MET DST

> czy za kazdym razem, gdy nie masz lacznosci ze swiatem (nawiasem
> mowiac, w jaki sposob wyslales tego posta, skoro nie masz lacznosci)
> musimy sie o tym dowiadywac? pisz do adminow tepsy, albo cnn.com,
> jesli lubisz..
Pisze tutaj bo tutaj siedza ludzi ktorzy dostaja kase za sprawne
dzialanie internetu i jego wyjsc na swiat.

Nie bardzo rozumiem czemu dziadostwo ma byc utajniane.
Nad sprawnoscia lacz ze swiatem pracuja setki ludzi, nbardzo dobrze
oplacanych i trudno nie wymagac 24 -godzinnego monitorowania lacznosci
krajowej i ze swiatem.

Twoje uwagi przypominaja czasy central recznych i telefonow na korbke,
gdy na rozmowe miedzymiastowa sie czekalo kilka godzin i trzeba bylo
glosno drzec pyska do sluchawki zeby rodzina w miejscowosci odleglej
o 50 km uslyszala glos krewniaka.

Ale jak widzisz technika poszla do przodu i jakosc rozmow jest swietna.
Podobnie bedzie z internetem, gdy ludzie sie odzwyczaja od dziadostwa.

W wiekoszosci znanych mi krajow europejskich lacza internetowe sa bardzo
szybkie, oplaty bardzo niskie i lacznosc jest niezawodna.

Czemu uwazasz ze Polsce integrujacej sie z Europa ma byc inaczej ?

Dariusz