Re: Brak lacznosci ze swiatem. ping www.cnn.com = 100% utraconych pakietow

Autor: [cookie] (c00kie_at_mediaport.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 00:58:34 MET DST

On Sat, 14 Apr 2001 22:25:26 +0200, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>W wiekoszosci znanych mi krajow europejskich lacza internetowe sa bardzo
>szybkie, oplaty bardzo niskie i lacznosc jest niezawodna.
>Czemu uwazasz ze Polsce integrujacej sie z Europa ma byc inaczej ?

bardzo dziwne pytanie, bowiem tak wcale nie uwazam...
zmieniasz mi tutaj temat ze zrecznoscia godna Leppera...

mowimy o Twoim SDI, a nie o calej Polsce...
jesli nie mozesz zapingowac www.cnn.com to Twoja sprawa, rzeklbym
prywatna.... mi pingi ida jak po masle ;) no chyba, ze w danym
momencie routing idzie przez jakis router z wycinaniem ICMP... pewnie
Ciebie takie cos spotkalo... jak ping nie przechodzi, zapuszcza sie
traceroute i wyciaga wnioski, a nie krzyczy na polipie.....

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64