Re: Brak lacznosci ze swiatem. ping www.cnn.com = 100% utraconych pakietow

Autor: biglamer_at_gdzies.w.sieci.inter-net.pl
Data: Mon 16 Apr 2001 - 12:36:24 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> naskrobal:
> Pisze tutaj bo tutaj siedza ludzi ktorzy dostaja kase za sprawne
> dzialanie internetu i jego wyjsc na swiat.
>
> Nie bardzo rozumiem czemu dziadostwo ma byc utajniane.
> Nad sprawnoscia lacz ze swiatem pracuja setki ludzi, nbardzo dobrze
> oplacanych i trudno nie wymagac 24 -godzinnego monitorowania lacznosci
> krajowej i ze swiatem.

ROTFL. :)
Po nazwiskach prosze.
Jesli znajdziesz w TPSA 5-ciu ludzi bardzo dobrze oplacanych,
ktorzy czuwaja nad sprawnoscia lacz ze swiatem i czytaja
pl.internet.polip to uwierze. :)
Prosze jednak po nazwiskach (to, ile dostaja to ich tajemnica wiec nazwiska
starcza). :)

> Twoje uwagi przypominaja czasy central recznych i telefonow na korbke,
> gdy na rozmowe miedzymiastowa sie czekalo kilka godzin i trzeba bylo
> glosno drzec pyska do sluchawki zeby rodzina w miejscowosci odleglej
> o 50 km uslyszala glos krewniaka.

Tak, wtedy byly osoby, ktore czuwaly nad dzialaniem.
Teraz mamy XXI wiek i tym wszystkim zajmuja sie AUTOMATY :)
Prosze wiec tych 5ciu ludzi... :)

> Ale jak widzisz technika poszla do przodu i jakosc rozmow jest swietna.
> Podobnie bedzie z internetem, gdy ludzie sie odzwyczaja od dziadostwa.

jak to ?
za taka cene chcesz taka jakosc ? :)
Ci, co placa 1600zl/mies za lacze 128k to moga narzekac..
ale Ty Panie Ekspercie placacy o jedno zero mniej za to samo... ?

> W wiekoszosci znanych mi krajow europejskich lacza internetowe sa bardzo
> szybkie, oplaty bardzo niskie i lacznosc jest niezawodna.
>
> Czemu uwazasz ze Polsce integrujacej sie z Europa ma byc inaczej ?

przepraszam, ale odpowiedz uzyskales od zagranicznych routerow :P
W polsce to dzialalo bardzo ladnie, ale jak wyszlo na lacza zagraniczne
to dopiero tam cos sie zaczelo psuc. :P
wiec mi tu nie mow, ze Polskie lacza sa do d.. :)

--
Janek.
Przemadrzalym Ekspertom siejacym propagande mowimy stanowczo - NIE!