Re: neostrada

Autor: biglamer_at_gdzies.w.sieci.inter-net.pl
Data: Mon 09 Apr 2001 - 19:05:33 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Ja sie ciebie pytalem tylko czy potrafisz.
>
> Czemu uwazasz ze w SDI nie mozna stosowac ramki wiekszej niz jeden bajt
> i bit startu i stopy dac po kazdym bloku np. 8 bajtow
> aby zmniejszyc overheady z 25% do 5-10% ?

bo SDI to jest konkretny sprzet, ktory ma konkretne scalaki w srodku.
Te konkretne scalaki realizuja TYLKO przesylanie danych ASYNCHRONICZNIE.
Do tego modem nie jest po to, by regulowac predkosc.
Mowa tu nie o klasycznym modemie, lecz o terminalu HIS'a.
Jesli chcesz to zaprojektuj wlasny uklad scalony, ktory wstawisz do twojego
HIS'a i bedziesz mial po twojej stronie cos innego.
Jak chcesz inny sprzet - powiedz to Panom w TPSA,
a moze wysluchaja Twoich prosb i dadza Ci inny sprzet za ta kase.