Re: Gdzie mozna zarejestrowac domene jesli nie posiada sie karty VISA, itp ??

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_dziupla.eu.org)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 18:12:19 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_bos.bindview.com> pisze, co następuje:

> Visa Electron to dziwny wynalazek. Bo sama Visa _nie_ musi byc karta
> kredytowa - ja mam, par example, Vise, ktora nadaje sie do transakcji
> Internetowych, daje sie ladnie odbic (ma wypukle literki, ptaszka i
> wszystko co trzeba ;), ale jest karta _debetowa_, nie wymaga stalych
> dochodow i nie jest obciazona debilnymi prowizjami od operacji /
> oprocentowaniem, zas wszystkie transakcje sa od razu potracane z rachunku.

Ale ma zapewne (jak większość "wypukłych" kart) "floor limit", czyli
teoretycznie można zrobić spore kuku bankowi wykonując szereg małych
transakcji nie wymagających autoryzacji.

> Ktos wie po co jest Visa Electron? To znaczy czemu banki wydaja taka
> glupia karte w Polsce?

Bo mogą ją wydać każdemu praktycznie bez ryzyka nadużycia.

--
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki        tel: (0-71) 342 68 22