Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN, Polpak, T1, T3 do internetu

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:37:40 MET DST

> No to ciekawe, iż twój ukochany test zmierzył mi na SDI prędkoœć 400kbit/s
> !!! Podpowiem, iż maksymalna przepustowoœć SDI to 115200 bit/s, nie zaœ 4
> (cztery) razy więcej !!!
Widac pozna noc to nie najlepsza pora do myslenia
ale pokaz wyniki tego tekstu,
bo lyzka na to niemozliwe ;)

> Jasne.. będę tam zaglšdać by się podbudować, gdy SDI będzie sie cosik
> krzaczyć. Jak zobaczę 400kbit/s to od razu humor się poprawia na cały dzień.
> Tak dużo za tak mało.. heh.. coœ w tym jest...
Oczywiscie ze http://www.naumion.com/
nie pokazal takiej predkosci.
Moze masz lokalny cache, a moze pracowales off-line,
moze nie odswiezyles strony,
ale twoj blad jest ewidentny.

Jezeli potrafisz powtorzyc ten wynik to zapisz cala strone z wynikiem i
przesle ja do naumion.

Juz setki osob jak nie tysiace sie testowaly i wyniki sa zawsze zgodne.
Strona klubu HISa byla kiedys/ a moze nadal jest, podpieta do
strony o SDI na serwerze http://www.tpsa.pl/.

Zatem nie moge ci wierzyc, bo jeszcze nikt nie otrzymal blednych
wynikow.
Ale jezeli uwazasz ze sie myle to podeslij swoje wyniki w oryginale.

Dariusz