Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:34:52 MET DST

Fri, 06 Apr 2001 00:54:42 +0200, Dariusz napisał(a) w
<3ACCF7B2.B522AE39_at_poczta.onet.pl>:

> Ale jest to tylko lokalizacja domeny com
> w Anglii .com.uk

co.uk ... i z kim ja rozmawiam.. najpierw sprawdź, a później pieprz bzdury..

> com jako domena biznesowa jest handlowa
> rejestrowanie np.
>
> Dariusz.net.pl juz jest mniej atrakcyjne
> a Dariusz.com.pl nadal ok.

> Wyjatek. j.w.
> .com jest wyjatkowa poddomena.

A kto będzie ustalać klasyfikację ??

>A może wprowadzisz rozróżnienie, że
> biz jest dopuszczalnym, rozszerzeniem, ale nie uzywanym

> Pomyslow na alternatywne DNSy bylo juz wiele, ale sie nie sprawdzily.

I masz odpowiedź na swój pomysł. Skoro sam sobie odpowiedziałeś, to przemyśl
swój pomysł jeszcze raz.

>Id? chłopie lepiej napij się wódki, pomy?l, znowu napij
>
>Myslisz ze jak sam tak robisz, to mamy cie nasladowac.

To stwierdzenie, że będziesz mnie naśladować czy pytanie, czy pozwalam ??

> Wartosc miedzynarodowa maja domeny
> nazwa.com
>
> wartosc krajowa maja domeny
> nazwa.com.pl (kod kraju)

A nazwa.pl już nie ?? Jak to się szybko zmienia..

Oooo.. a to ciekawe..

--
pozdrawiam
|      Sylwester Zarębski       |