Re: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 15:28:28 MET DST

> I a propos - jesli tak bardzo intryguja Cie literówki, to zmien
> kodowanie w wysylanych (lub chyba czytanych) przez Ciebie
> wiadomosciach, bo w miejscu polskich trzcionek wyskakuja "krzaczki"!
Dzieki.
Juz pisalem ze to wina Netszkapy ktora automatycznie modyfikuje
preferencje kodowania, gdy ogladam rozne strony i
codziennie mi przestawia kodowania z European-2 na Western, bez mojego
udzialu.

Niemniej twoje problemy to znow wina przegladarki, ktore nie potrafi
automatycznie transkodowac cytowanych postow znow do EU-2 , zgodnie z
twoim czytnikiem.

Napisze o tym jednak do Netszkapy jak to rozwiazac automatycznie, moze
znow zarobie Domene.

Dariusz