Re: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:53:05 MET DST

Uzytkownik "Dariusz" napisal w wiadomosci news:

> Rozumiem ze te uwagi kierowane sa do mnie, jako ze ja znalazlem te
> bledna literowke.
> Chcialbym ci jedynie wyjasnic, ze czytam dziennie kilkaset stron www
> i codziennie spotykam kilkadziesiat bledow, literowek na stronach
www
> tak krajowych jak i zagranicznych.

I za kazdym razem wpisujesz adres pojedynczych ramek????

Niezle!!! Podziwiam za upór i nadmiar czasu!

I a propos - jesli tak bardzo intryguja Cie literówki, to zmien
kodowanie w wysylanych (lub chyba czytanych) przez Ciebie
wiadomosciach, bo w miejscu polskich trzcionek wyskakuja "krzaczki"!

Pozdro
Pospiech