Odp: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:49:47 MET DST

Uzytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
[...]

> [...]
> niematerialne, oczekuje zaplaty za konsultacje jeden Domeny.
> Nazwe sam wybiore i IP podam.
>
> Mysle ze Formus moze zrobic dobra robote, odzyskujac swoja wiarygodnosc
> i pozycje, gdy wykaze zainteresowanie wdrozeniem nowej swiatowej i
> miedzynarodowej waluty do platnosci internetowych za uslugi
> niematerialne, zwanej Domena.
>
> Wycena uslugi jest ryczaltowa, jakkolwiek zdajesz sobie sprawe jak
> wielka szkode wyrzadziles firmie, mowiac o niej publicznie "OPEATOR" a
> nie OPERATOR.
> Zatem 1 Domena bedzie symboliczna stawka w porownaniu do wielkosci

Zgodnie z Twoim rozumowaniem domagam sie oplaty, jak wyzej, za wytkniecie Ci
niepoprawnego kodowania polskich literek. Mam nadzieje, ze zechcesz odzyskac
swoja wiarygodnosc jako profesjonalnego internauty. Domena bedzie
symboliczna stawka w porównaniu do mozliwosci pozbycia sie przydomku lamer.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk