Re: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 15:24:45 MET DST

> Zgodnie z Twoim rozumowaniem domagam sie oplaty, jak wyzej, za wytkniecie Ci
> niepoprawnego kodowania polskich literek.

Mozesz sie domagac, tyle ze znow nie rozumiesz platnosci waluta
Domenowa.
Platnosc ma forme uznaniowa.
O ile dla Formusa taka literowka w naglowku ma wielkie znaczenie
dla postrzegania jej jako partnera biznesowego w kraju i za granica
i 1 Domena to symboliczna stawka za konsultacje i korekte strony www,
to w przypadku kodowania, jest to tylko twoja uwaga,
bz istotnego znaczenia dla mnie, gdyz to Netszakapa mi samodzielnie
zmienia kodowanie i powinienes swoje uwagi skierowac zatem do Netszkapy,
aby wyslala patcha do wersji 4.2

Mam nadzieje, ze zechcesz odzyskac
> swoja wiarygodnosc jako profesjonalnego internauty. Domena bedzie
> symboliczna stawka w porównaniu do mozliwosci pozbycia sie przydomku lamer.

Lamer to jest taka papuga, co to powtarza co inni wymyslili a samo
daje z siebie niewiele.

Napisz w sprawie kodowania do Netszkapy.

A gdyby tak mozna byla wiarygodnosc profesjonalnego internauty kupic za
jedna Domene, to pewnie juz bys ich kupil co najmniej kilka na siebie ;)

Zatem nie wtracaj sie do mojej wspolpracy z Formusem.

Moze wybiore Formusa na sponsora projektu nowej waluty internetowej
Domena i za rok wszystkie tranksacje platnosci za uslugi niematerialne
beda tak rozliczane,
who knows ?

Musze to jeszcze przedyskutowac z moimi zagranicznymi partnerami komu
udzielic licencji i na jakich warunkach.

Dariusz