Re: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:34:20 MET DST

> "Błąd" już poprawiłem. Ale swoją drogą to podziwiam was, że macie tyle
> czasu, żeby tyle czasu wymieniać maile na temat literówki na stronie
> niedostępnej dla zwykłych użytkowników Internetu, którzy nie mają zwyczaju
> wpisywać "z ręki" adresów plików .html ze stron z ramkami.
>
> Janusz Wardak
> Łepmaster_at_Formus.pl

Rozumiem ze te uwagi kierowane sa do mnie, jako ze ja znalazlem te
bledna literowke.
Chcialbym ci jedynie wyjasnic, ze czytam dziennie kilkaset stron www
i codziennie spotykam kilkadziesiat bledow, literowek na stronach www
tak krajowych jak i zagranicznych.

A co wiecej.
Literowki pojawiaja sie codziennie w prasie, serwisach typu teletext
i wydawnictwach typu katalogi.

I nawet po 100 krotnym sprawdzeniu przez wiele osob, bywa tak ze osoba z
zewnatrz znow znajduje literowki.

Na co dzien znajduje literowki (czyli bledy typu ortograficznego )
w serwisach CNN, USAToday, Bloomberg.
Nie mowiac juz o bledach serwera Bloomberga, podajacego wyniki gieldowe
jak z ksiezyca.

Zatem zgodnie obowiazujaca w internecie forma platnosci za uslugi
niematerialne, oczekuje zaplaty za konsultacje jeden Domeny.
Nazwe sam wybiore i IP podam.

Mysle ze Formus moze zrobic dobra robote, odzyskujac swoja wiarygodnosc
i pozycje, gdy wykaze zainteresowanie wdrozeniem nowej swiatowej i
miedzynarodowej waluty do platnosci internetowych za uslugi
niematerialne, zwanej Domena.

Wycena uslugi jest ryczaltowa, jakkolwiek zdajesz sobie sprawe jak
wielka szkode wyrzadziles firmie, mowiac o niej publicznie "OPEATOR" a
nie OPERATOR.
Zatem 1 Domena bedzie symboliczna stawka w porownaniu do wielkosci
szkody, ktora firmie przyniosles.

Szczegoly do uzgodnienia na privat.

Dariusz