Re: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Janusz Wardak (jan_at_kowalski.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:12:48 MET DST

Użytkownik "Piotrek Kapczuk" <Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl> napisał w
wiadomości news:9aclk2$qo0$1_at_sklad.atcom.net.pl...

> Użytkownik "Piotr Pospieszny" <pospiech_at_grupa.w.pl> napisał w wiadomości

> Ano faktycznie się admin rypnął hehe, mogłem sprawdzić zanim podesłałem.

"Błąd" już poprawiłem. Ale swoją drogą to podziwiam was, że macie tyle
czasu, żeby tyle czasu wymieniać maile na temat literówki na stronie
niedostępnej dla zwykłych użytkowników Internetu, którzy nie mają zwyczaju
wpisywać "z ręki" adresów plików .html ze stron z ramkami.

Janusz Wardak
Łepmaster_at_Formus.pl