Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 17:42:23 MET DST

> Potrzebujesz w swej rewolucji dodatkowo zmian ogolnie przyjetych zasad,
> jakie przez lata istnialy w firmach zajmujacych sie domenami...
zwij sobie jak chcesz, skoro zostajesz przy socjalistycznym prawie
uzytkowania zamiast kapitalistycznej wlasnosci, to
nie dziwota, ze nie mozesz zrozumiec, ze kapitalizm to nie rewolucja.

> tak?
> Wystaw na gieldzie domene jest.spoko.pl a recze ci, ze znacznie wiecej
> za nia dostaniesz niz za akuku.pl.
A wystaw i nie dostaniesz 10$ ;)
A za akuku tez nie dostaniesz 10$ ;)

> Ogolnie - bzdura. Kazda z domen oprocz tych koncowych jest PODDOMENA.
> Na rowni z domena dupa.pl jest domena com.pl, gdyz obie sa poddomenami
> w domenie pl.
Niby wiesz o czym gadasz a pleciesz bzdury.
Wejdz na strony rejestratorow domen.
Rejestrujesz miedzynarodowo nazwe + com, org, net
a krajowo z .pl .ru .ka itd.
kpw ?
a poddomeny typu nazwa.nazwa.(rozszerzenie)
maja wartosc jedynie w chwili rejeestracji .

> przepraszam, ale nie jestem lekazem i mnie to prawo nie obowiazuje.
> lekazem tez nie zamierzam byc.
to skad masz pacjentow ?
moze siebie konsultujesz ?

> konsultacje nie za czytanie, lecz za rozmowe.
> Fakture wystawi firma Hi-Tech Consulting.
Ja nie chce z toba rozmawiac.
Jak poczytam to juz mam dosyc .

> przepraszam, pragniesz to wprowadzic w zycie a za tajemnice uznajesz dzialanie ?
Skoro zajmujesz sie High-Tech Consulting czy nawet Consulting
to powienienes znac temat i nie przepraszac mnie.

Co powiedzialem to powiedzialem a reszta o tajemnica handlowa i kropka
;)
> jak to nie mam ? :)
> Ty nie wiesz co mam.
Znaczy ze nawet sam nie wiesz co masz ;)

> patrz wyzej a moze zrozumiesz wlasne bzdurki.
Poddomeny to strzepek banknotu , banknotu typu domena.
Dlaczego tego nie chcesz zrozumiec, ze banknotami sa domeny a nie
poddomeny ?

> nie, przeciez wg. twojego modelu ten, kto placic bedzie nie wybiera CZYM
> bedzie placil. To klient wybiera, jaka chce zaplate.
Oczywiscie. Ale podobno te 100 domen juz masz i maja atrakcyjne nazwy a
pewnie zrobiles badania rynkowe i wiesz, aby nie rejestrowac smiesznych,
bezwartosciowych nazw .

> (ja poprosze za konsultacje domene wojboj.microsoft.com - twoim zdaniem ta
> poddomena jest bezwartosciowa.. :)).
Dla mnie bezwartosciowa a poza tym zwroc sie z tym do M$.

Wartosc moze miec wojboj.com czy wojboj.pl
Ale tez niewielka, bo to twoja nazwa wlasna, nie prezentujaca wartosci
handlowej.