Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Wed 04 Apr 2001 - 14:45:31 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Jaka rewolucje.
> Podalem podstawe prawna jak i procedure administracyjna jak i wzory skad
> mozna czerpac praktyczna wiedze na ten temat.

jakos nie zauwazylem wszystkich.
Potrzebujesz w swej rewolucji dodatkowo zmian ogolnie przyjetych zasad,
jakie przez lata istnialy w firmach zajmujacych sie domenami...

> poddomeny nie maja zadnej wartosci.

tak?
Wystaw na gieldzie domene jest.spoko.pl a recze ci, ze znacznie wiecej
za nia dostaniesz niz za akuku.pl.

> to jest poddomena, zatem bez wartosci.

a co nie jest poddomena ?
Poddomena NIE JEST np. domena pl.
Kup wiec domene pl. :)
Ogolnie - bzdura. Kazda z domen oprocz tych koncowych jest PODDOMENA.
Na rowni z domena dupa.pl jest domena com.pl, gdyz obie sa poddomenami
w domenie pl.

> kodeksu etyki lekarskiej

przepraszam, ale nie jestem lekazem i mnie to prawo nie obowiazuje.
lekazem tez nie zamierzam byc.

> komu mam zaplacic te 50 zl po godzinie czytania ?

konsultacje nie za czytanie, lecz za rozmowe.
Fakture wystawi firma Hi-Tech Consulting.

> tajemnica handlowa.

przepraszam, pragniesz to wprowadzic w zycie a za tajemnice uznajesz dzialanie ?

> Jak na razie nie masz domen, uzywasz jedynie bezwartosciowych poddomen.
> Zatem czym chcesz placic ;)

jak to nie mam ? :)
Ty nie wiesz co mam.

> Banknotem jest domena, a poddomena to jedynie strzepek calego banknotu.
> Bez numeru zaden bank ci nie przyjmie uszkodzonego banknotu.

patrz wyzej a moze zrozumiesz wlasne bzdurki.

> A gdy zarejestrujesz te swoje 100 domen to juz bedziesz mial pelny
> portfel a z takim portfelem mozesz sie juz wybrac na zakupy
> niematerialnych uslug internetowych po calym swiecie.

nie, przeciez wg. twojego modelu ten, kto placic bedzie nie wybiera CZYM
bedzie placil. To klient wybiera, jaka chce zaplate.
(ja poprosze za konsultacje domene wojboj.microsoft.com - twoim zdaniem ta
poddomena jest bezwartosciowa.. :)).

--
Wojciech Bojdol
nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne.